luni, martie 20, 2006

Mii de poze...

Ce te faci cand ai 50.000 de poze pe calculator? sa nu mai vorbesc despre alte fisiere, software, jocuri, filme, documente...
Mi-am pus intrebarea asta cand am sesizat ca nu mai fac fata complexitatii oferite de unealta aceasta menita sa ma ajute... Ce ne-am face fara calculator? Ar fi mai bine... Ar fi mai rau...
Pentru cei care inca ridica spranceana in semn de dispret, am sa adaug o idee: acum 1 an am suprascris o partitie cu o alta, dintr-o greseala regretabila. Am avut totusi sansa sa-mi recuperez toate pozele... cu o singura ... mica problema... isi pierdusera toate numele. Erau denumite, 1.jpg, 2.jpg.... 12345.jpg... etc. (multumesc celor de la OO.software). Singura metoda de regrupare a lor in directoare era vizualizarea si selectarea acestora manuala...Deci... fa un calcul... daca reusesti sa plasezi 100 de poze pe zi, in doar 500 de zile, adica 1 an jumate refaci totul...(eu am reusit in 10 zile :)) ).

Niciun comentariu: